پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که دشمن هرگز در خواب‌وخیال خود نمی‌بیند که بخواهد به خاک ایران تعرض پیدا کند، گفت: تا جایی که دشمن نخواهد طمع کند باید پیشرفت‌های دفاعی و نظامی را استمرار بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی به مناسبت روز صنعت دفاعی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، جناب آقای اختلاط، نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع به بیان گزارشی از تولیدات و اقدامات انجام شده در سطح خوزستان پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) مبنی بر اینکه «إیّاکَ و الغَفلَةَ ؛ ففیها تکونُ قَساوَةُ القلبِ»، بیان کرد: از غفلت از یاد خداوند متعال بپرهیزید؛ چراکه قساوت قلب به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به تقویت بنیه‌های دفاعی و علمی با توجه به تبعیت از فرامین امامین انقلاب اسلامی، گفت: در بخش اقتصادی با کمال تأسف نگاه مسئولین به بیرون بود و نتوانستیم به پیشرفت و جایگاه لازم دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که دشمن هرگز در خواب‌وخیال خود نمی‌بیند که بخواهد به خاک ایران تعرض پیدا کند، تصریح کرد: تا جایی که ممکن است، باید پیشرفت‌های دفاعی و نظامی را استمرار بخشید.

امام جمعه اهواز، در پایان، پیرامون تولید روغن، شیر و دارو توسط وزارت دفاع، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مواد اولیه محصولات را تولید کنیم افتخار است؛ چراکه در خیلی از زمینه‌ها همچنان نیازمند خودکفایی هستیم که از جمله آن روغن است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha