جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور صمیمی امام‌ جمعه اهواز در جمع مردم منطقه چنیبه علیا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با هدف پیگیری مشکلات و مسائل مردم، در جمع صمیمی اهالی منطقه چنیبه علیا حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با هدف پیگیری مشکلات و مسائل مردم، در جمع صمیمی اهالی منطقه چنیبه علیا حضور پیدا کرد.

"امنیت، فاضلاب، صدور سند" از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم منطقه بود که در حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح شد.

در این دیدار صمیمی، سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان و معاونین بخش‌های مختلف ناجا استان نیز حضور داشتند و به ارائه گزارش و توضیحات لازم در خصوص پرسش‌های مردم پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت با صلوات بر محمد وآل محمد (ص) وگرامیداشت یاد امام وشهدا و آرزوی ودعا برای طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق موفقیت برای شما دلسوزان به اطلاع میرساند پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت از سوی وزیر محترم بهداشت ووزیر محترم کار و تعاون ورفاه ورییس محترم برنامه و بودجه و رییس محترم صندوق بازنشستگی مورد توجه والویت قرار نگرفته است لذا این موضوع باعث کوچک شدن سفره زندگی شان شده وپیش فرزندان وهمسر شرمنده هستند وبه ناچار برای گذران زندگی ماهیانه باید از مردم قرض بگیرند.لذا با پیگیری مستمر قولشان به عمل با توجه به قانون تبدیل نشده است وما هر روز نگران هستیم که چرا آنان به قانون عمل نمیکنند. با همکاری شما شاید نحوه عملکرد خودشان را در اختلال عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان وزارت بهداشت ببینند وبرای اقدام قانونی عمل نمایند موفق باشید.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم مشکلات اساسی حقوق بازنشستگی کشوری این است که از سوی صندوق بازنشستگی کشوری آقای سید میعاد صالحی فرمودند واز صدا وسیما پخش گردید به شرح ذیل است: 1-افراد 30 سال خدمت با 44 ساعت کار در هفته در یک اداره می گیرد 5 میلیون تومان ودر ادارات دیگر 70-80 میلیون تومانوبه بالا.ادارات آموزش وپرورش وبهداشت کمترین وادارات دیگر بالاترین حقوق بازنشستگی را می گیرند 2-کاری که آقای نوبخت به اشتباه وعمدی انجام داد این بود که افراد با 24 ساعتدر هفته را در یک اداره با افراد 44 ساعت دریک اداره مثل بهداشت یا جهاد یاو..... برابر نمود ولی برایافزایش حقوق اداره 44 ساعت حرکتی انجام نداد ومتاسفانه متاسفانه متاسفانه مرتکب ظلم شد وحقوق افراد بالا یعنی 50 میلیونی وبالا را خیلی افزایش داد مثل هیئت علمی و...... 3-آلان هم شما حقوق قانونی را هم دستور دادید پرداخت نکنند وموارد حقونی دارد پرداخت می شود *آیا چه کسی باید عدالت را انجام دهد وجلوی ظلم وستم را بگیرد؟ **آیا اگر عدالت تان تعلل شود دیر نمی شود؟ در پناه خق
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    حقوق بازنشستگان بهداشت را کم داد ه اند وبه گمانه اینکه دولت آقای رییسی را خراب کنند ما خواهان اعدام ستون پنجم ودزدان مربوطه هستیم تا درس عبرت برای دیگران باشد و این دزدان را معرفی کنید تا ما بشناسیم