شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نوروزی

 حوزه / مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: شهیدان رجایی و باهنر با روحیه خدایی لحظه‌ای از خدمت دست نکشیدند؛ مردم‌داری از دیگر ویژگی‌های آن‌ها بود، چراکه از بین مردم برخاسته بودند و درد کارگر را می‌فهمیدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، صبح امروز در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه صالحیه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تلاش‌های شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد، چرا که الگوی اخلاق و مجاهدت در راه حق بودند. 

وی خاطرنشان: شاخص‌های مختلفی سبب ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر شده است که نخستین آن ایمان به خدا و مکتب سیدالشهدا (ع) مربوط می‌شود. خدمت صادقانه و خالصانه ویژگی دیگری است که این شهیدان داشتند و هیچ‌گاه اسیر پست و مقام نشدند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با روحیه خدایی لحظه‌ای از خدمت دست نکشیدند؛ مردم‌داری از دیگر ویژگی‌های آن‌ها بود، چراکه از بین مردم برخاسته بودند و درد کارگر را می‌فهمیدند.

وی ادامه داد: کار وتلاش بدون هیچ گونه چشمداشت و ادعا و درخواست تشویق مردم، از شهیدان رجایی وباهنر دو الگو و شخصیت مردمی ساخت و هنوز یاد و نام آنان در ذهن مردم جادوانه است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha