شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولان نهادهای فرهنگی در خصوص سیره شهدا با قدرت ورود پیدا کنند و اگر این کار را انجام ندهند، باید پیش شهدا و امام شهدا شرمنده باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، صبح سه شنبه ۹ شهریور ماه در همایش خوانش فرهنگی قیام امام حسین(ع) که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مدیرکل این بنیاد در شهرستانهای استان تهران در مرکز این بنیاد در تهران برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص زنده نگه داشتن شهدا مسئولان فرهنگی و مربوطه، رسانه ها و در کل همه کوتاهی کرده ایم؛ حق شهدا و خانواده معظم شهدا بعد از ۴۲ سال بعد از انقلاب به خوبی ادا نشده است.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان به شهدا اعتقادات خاصی دارند و برای مثل جوانان زیادی داریم که کتاب شهید ابراهیم هادی را خوانده اند و زندگی شان تغییر پیدا کرده است؛ نهادهای فرهنگی آیا برای شهید ابراهیم هادی و شهدای دیگر ایران اسلامی فیلم و یا سریالی درست کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: بهترین سرمایه ایران اسلامی، شهدا هستند، مسئولان نهاد های فرهنگی در خصوص سیره شهدا با قدرت ورود پیدا کنند و اگر این کار را انجام ندهند باید پیش شهدا و امام شهدا شرمنده باشند و حتما از این کار خود توبه کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: زمانی که ما به سرمایه های با ارزش خود نپردازیم، دشمنان می آیند با کارتون های کودکانه و نمایشی ذهن نوجوانان ما را شستشو می دهند و آنها را نسبت به شهدا بد بین می کنند؛ یادمان نرود که شهدا چه ستاره هایی درخشانی در آسمان ایران بوده و هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha