دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید شهاب حسینی

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف با حضور ۱۵۵ شرکت کننده خواهران و برادران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی اظهار کرد: مسابقات قرآنی بخش خواهران در روز پنجشنبه، ۱۱ شهریورماه و بخش برادران در روز جمعه ۱۲ شهریورماه، در محل تالار قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری این مسابقات، گفت: منتخبان دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان، طی روزهای پنجشنبه و جمعه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مسابقات در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت ضبط آثار برگزار شده و این آثار جهت داوری به سازمان مرکزی اوقاف در تهران ارسال می‌شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌های قرآنی استان در تاریخ شنبه، ۱۳ شهریورماه در محوطه باز اداره کل اوقاف با حضور مسئولان استانی برگزاری می‌شود.

وی با اشاره به حضور مهمان ویژه در این دوره از مسابقات و مراسم اختتامیه، افزود: استاد مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جریان برگزاری مسابقات حضور داشته و با انجام بازدید میدانی از موسسات قرآنی استان، جلساتی را نیز با اساتید، پیشکسوتان و مدیران تعدادی موسسات برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha