جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام نیسی، با اشاره به راه‌اندازی کرسی درس خارج فقه و اصول حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری برای سومین سال متوالی در اهواز، گفت: این کلاس‌ها به‌صورت مستمر از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام نیسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز درس خارج فقه و اصول حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، اظهارداشت: إن شاءالله در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ درس خارج فقه و اصول دکتر حیدری، به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون سال سوم برگزاری درس خارج دکتر حیدری است، گفت: از بیستم شهریورماه جاری، به‌طور رسمی درس خارج وی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

مسئول درس خارج حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، افزود: البته برگزاری حضوری این درس منوط به وضعیت کرونایی اهواز خواهد بود، البته سعی و تلاشمان بر این است که دروس به‌صورت حضوری ارائه گردد که در غیر این صورت، از طریق فضای مجازی کلاس‌ها برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام نیسی، با بیان اینکه مشاوره‌های تعمیق درس نیز توسط دو نفر از اساتید حائز استان خوزستان برگزار می‌شود، افزود: حجج‌الاسلام سید ناصر هاشمی فخر و حسین طلائیان پور، به‌عنوان استاد جلسات علمی بعد از درس خارج انتخاب شدند که در طول سال و به‌صورت مستمر با طلاب پیرامون موضوعات طرح شده در درس خارج دکتر حیدری، مشاوره می‌کنند.

وی در پایان گفت: درس خارج حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، به‌صورت مستمر از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌گردد که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به معاونت آموزش مدرسه علمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha