پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار امیرآبادی با نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: باتوجه به روی کار آمدن دولت و مسئولین انقلابی، مردم دیگر هیچ بهانه‌ای قبول نخواهند کرد به همین جهت مسئولین باید شب و روز جهادگونه کار کنند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،دکتر امیرآبادی نماینده مردم شهر مقدس قم با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حجت الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در این جلسه اظهار داشت: اصل حرمت به رأی مردم ارزشمند است و مردم احساس کرامت می‌کنند که به رأی آنها احترام گذاشته شود.

وی بیان کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت و مسئولین انقلابی، مردم دیگر هیچ بهانه‌ای قبول نخواهند کرد به همین جهت مسئولین باید شب و روز جهادگونه کار کنند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

وی افزود: باید کمک شود تا حوزه نمایندگی ولی فقیه به خوبی رسالت خود را انجام دهد و برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی همچون حضرتعالی استفاده کرد.

در ادامه این دیدار دکتر امیرآبادی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ربانی از سوی رهبر انقلاب در این وزارتخانه، اظهار داشت: شما در مرکز خدمات منشأ خیر بودید و آماده خدمت و رفع مشکلات احتمالی در این وزارتخانه هستم.

نماینده مردم قم در ادامه اظهار داشت: نزدیک به 10 سال از نزدیک با دکتر ساداتی نژاد وزیر وزارت کشاورزی در ارتباط هستم و ایشان را از نیروهای انقلابی و ارزشی نظام می‌دانم.

در پایان جلسه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی از دکتر امیرآبادی درخواست کرد با حضور در مرکز خدمات و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی، مشکلات طلاب و روحانیون را با همفکری و همیاری کاهش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha