جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه

حوزه/ در مراسمی با حضور نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه، از طلاب جهادی استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در مراسم تجلیل از طلاب جهادی کرمانشاه، با تقدیر از طلاب و روحانیونی که از روز اول شیوع ویروس منحوس، بدون هیچگونه ترس و واهمه ای کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را انجام دادند، گفت: گذشته از تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ضد عفونی معابر، حضور طلاب جهادی در کنار کادر درمان و خدمات بیمارستانها و کمک به مبتلایان کرونایی، حماسه ای بود که برای برخی افراد باور کردنی نبود.

وی تصریح کرد: طلاب جهادی در امتحان روزهای سخت کمک به مردم سر بلند بیرون آمدند و امید است که آینده حوزه ها از همین نیروهای مخلص تأمین شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خطاب به طلاب جهادی،اظهار کرد: شما منتظر تعریف و تمجید نباشید و کار خود را قربة الی الله انجام دهید، چون نیروی جهادی طلبکار نیست، بلکه به خاطر اخلاص خود را بدهکار می داند.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به اینکه عمری باید درست حرکت کرد تا در نقطه حساس تصمیم درست بگیرید، گفت: کار جهادی به حرف آسان است، اما مانند شب های عملیات دفاع مقدس باید خط شکن بود و وارد میدان خطر شد.

طلاب جهادی منتظر تعریف و تمجید نیستند | جهادگران از امتحان کمک به مردم سربلند بیرون آمدند

وحدتی آراسته: طلاب جهادی نخبگان کشورند

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته هم در این مراسم با تسلیت عزای حسینی(ع)  گفت: طلاب و روحانیون جهادی به حوزه های علمیه آبرو بخشیدند، اگر مجاهدت آنها نبود، ده ها سال منبر این قدر در جامعه تأثیر نداشت و توطئه ها را خنثی نمی کرد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه، افزود: طلاب جهادی در واقع نخبگان کشورند که با لبیک به ندای ولایت، بدون چشمداشت مادی در بزنگاه ها به مردم کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی که در موضوع آرامستان ها و تغسیل و تدفین اموات کرونایی با توجه به فرمان رهبری حکیم پای کار آمدند، ارتش گمنام جامعه بودند که به وقت نیاز خود را نشان داده و وارد میدان شدند.

حجت الاسلام وحدتی آراسته، آسیب های اجتماعی را نوعی بحران دانست و خطاب به طلاب جهادی گفت: با اخلاق طلبگی در جامعه حضور داشته باشید و با روحیه جهادی در فضای مجازی  فعالیت کنید.

طلاب جهادی منتظر تعریف و تمجید نیستند | جهادگران از امتحان کمک به مردم سربلند بیرون آمدند

طلاب جهادی منتظر تعریف و تمجید نیستند | جهادگران از امتحان کمک به مردم سربلند بیرون آمدند

طلاب جهادی منتظر تعریف و تمجید نیستند | جهادگران از امتحان کمک به مردم سربلند بیرون آمدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین.ک IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    جا داشت که در این مراسم تجلیل از آقای خواحوی روحانی رزمنده دوران دفاع مقدس و افسر جنگ نرم که به صورت جهادی اخبار حوزه های علمیه استان کرمانشاه را به قم می دهد تقدیر شود.
  • مهدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام. خوبه که تو شهر قم هم از طلاب جهادی تقدیر بشه