جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیرمدرسه مشکات کرمانشاه گفت: آنچه در سایه مماشات و هزار فامیل بنگاه های اقتصادی و معیشت مردم را فلج کرده، حضور برخی افراد مفسد و رانت خوار است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با تاکید بر این که شرط تحقق ایران قوی در سایه مبارزه با فساد است، اظهار داشت: انتخاب دولت سیزدهم که بر آمده از اراده مردم بود، بزرگترین پیام آن اجرای عدالت اجتماعی و در رأس آن مبارزه با فساد بود.

مدیر مدرسه مشکات کرمانشاه ادامه داد: آنچه مردم نجیب ایران اسلامی را با تمامی مشکلات اقتصادی بر آمده از ضعف مدیریت دولت قبل در صحنه نگه داشته، تبعیت از ولایت و اطمینان خاطر به اقتدار رئیس دولت جدید در عمل به تعهدات و وعده های داده شده است.

حجت الاسلام نجادی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین تشکیل دولیت سیزدهم، اقدامات انقلابی وزراء در سرکشی های غیر منتظره به حوزه های کاری خود قابل تقدیر است، اظهار داشت: حضور اعضای کابینه در بین مردم همراه با شنیدن درد دل مردم به صورت چهره به چهره، بارقه ای از امید و خدمت به صاحبان اصلی انقلاب را نشان می دهد.

مدیر مدرسه مشکات کرمانشاه خوشبختانه سالم سازی اداری در اولویت کاری دولت قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: فلسفه انقلاب اسلامی بر مبنای قطع دست غارتگران بین المللی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار است و باید مبارزه با نشانه های فساد و ویژه خواری ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: برخی مدیران ناسالم افرادی هستند که در گذشته به صورت لیست اعضای ستادهای انتخاباتی وارد نهادهای اقتصادی شده و بخشی از ناکارآمدی‌ها و معضلات اقتصادی ناشی از همین تصمیم غلط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha