پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با انتشار پیامی، درگذشت حجج ‌اسلام ایوب آزادی پور و میرزا مهدی هوشیار از مبلغان جهادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در پیامی، درگذشت حجج ‌اسلام ایوب آزادی پور و میرزا مهدی هوشیار از مبلغان جهادی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

درگذشت حجج ‌اسلام آقایان: ایوب آزادی پور و میرزا مهدی هوشیار از مبلغان مهذب و توانمند جهادی ، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

اینجانب درگذشت آن تربیت یافتگان مکتب امام جعفر صادق (علیه السلام) را که عمری در نشر و گسترش علوم آل محمد(علیهم السلام) و منویات امامین انقلاب زحمت کشیدند را به اعضای بیت معزز آن مرحومان، طلاب و روحانیت حوزه علمیه کرمانشاه، خصوصا هم ‌سنگران ایشان در عرصه تبلیغ و خدمات جهادی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم ‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت مینمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha