جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفت و گو

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی رشد دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسنعلی خوئینی «مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی»  از حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان های کرونایی شهر قم خبر داد.

وی گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

مدیر گروه تبلیغی رشد به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره و تصریح کرد: فعالیت های جهادی در بیمارستان های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم الحرام ۱۴۰۰ با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی های کادر درمان میباشند.

حجت الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سیدالشهداء(ع) نیز می کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بهره مند گردند.

وی خاطرنشان کرد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کدملی و نام پدر) را به شماره ۰۹۱۹۱۵۲۴۳۰۰ پیامک فرمائید تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha