جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با الگو گرفتن از دفاع مقدس می توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و دشمن را ناکارآمد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد گفت:  تا زمانی که فضای دفاع مقدس در جامعه حاکم باشد، مقاوم و آسیب ناپذیر هستیم و دشمن نمی تواند بر ما سلطه پیدا کند.

وی با اشاره به این که نظام سلطه جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ما تحمیل کرده و مصمم به نابودی تمام پایه های اقتصادی این کشور است، افزود: مقام معظم رهبری وظایف همه را در جنگ اقتصادی ترسیم کرده و وظیفه دستگاه های اجرایی برنامه ریزی، سیاستگذاری و تدوین نقشه راه مطابق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: با الگو گرفتن از دفاع مقدس می توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و دشمن را ناکارآمد کنیم.

وی به مسائل منطقه پرداخت و بیان کرد: راهبرد مقاومت در اوج انسجام و قدرت است و دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است.

معبودی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید رجایی و باهنر بیان کرد: هفته دولت فرصتی گرانبها برای گشودن افق های جدید در فضای خدمت به مردم و انقلاب با تاسی به دولتمردان شهید است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    در دفاع مقدس، خمینی کبیر آخرش مجبور به خوردن جام زهر شد. (به زبان خودمانی ... خوردن). حالا در اقتصاد هم همین الگو را به کار ببریم و مقاومت کنیم آخرش هم بگوییم ... خوردیم؟