دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رها

حوزه/ فیلم کوتاه رها به دنبال اعتمادسازی مردم به واکسن ایرانی است که زندگی یک پزشک را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فیلم کوتاه رها در اوج همه‌گیری کرونا در جهان با به‌تصویرکشیدن بدنه جامعه و صحبت‌های عامه مردم و نظرشان نسبت به واکسن ایرانی در اپیدمی کرونا، تلاش می‌کند این سیر را تکمیل و به روند اعتمادسازی مردم به واکسن ایرانی کمک کند.

 اعتماد مردم به واکسن ایرانی؛ هدف اصلی فیلم کوتاه رها

داستان فیلم به این صورت است که دکتر امیرمحمدی، سازنده واکسن ایرانی، همسرش را بر اثر کرونا از دست می‌دهد و نمی‌تواند واکسن را به او برساند. اکنون او در موقعیتی قرار گرفته است که اعتماد دخترش، رها را هم دارد از دست می‌دهد ...

در واقع فیلم کوتاه رها تلاش دارد تا با مطرح نمودن دغدغه امروز مردم جامعه و شایعاتی که پیرامون صحت‌وسقم واکسن ایرانی وجود دارد پاسخی مناسب را به مخاطب بدهد. در این اثر کارگردان با درآمیختن مسئله روز جامعه با درامی عاطفی، سعی در حل یکی از درگیری‌های ذهنی جامعه را دارد.

جامعه‌ای که به‌خاطر فضای سنگین رسانه‌ای بیگانگان دچار سردرگمی شده است و احتمال این را می‌دهد متخصصان ایرانی از پس ساخت واکسن ایرانی برنیایند. اما پزشکان ایرانی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده‌اند و این فیلم کوتاه، تلاشی است برای کمک و همراهی با جامعه پزشکی ایران.

علی اسکندری پور مجری طرح، امیرمحمد کوچک‌زاده کارگردان و مهدی بیگ مدیر فیلم‌برداری این فیلم را برعهده دارند.

این فیلم به سفارش حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان و مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان قم تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha