جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهاب مرادی

کارشناس دینی گفت: رسول خدا(ص)، صدیقه طاهره(س) و امیر مومنان(ع) در ولادت حسین علیه السلام گریه کردند، حتی بعد از شهادت حضرت آسمان هم گریان بود و این بارش و گریه چهل روز ادامه داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام شهاب مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه عزای حسینی دفتر نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تمام انبیا و اولیای الهی برای امام حسین علیه السلام گریان و در این مصیبت عزادار بودند.

وی هادامه داد: رسول خدا(ص)، صدیقه طاهره(س) و امیر مومنان(ع) در ولادت حسین علیه السلام گریه کردند، حتی بعد از شهادت حضرت آسمان هم گریان بود و این بارش و گریه چهل روز ادامه داشته است.

حجت الاسلام مرادی با ارجاع دادن مردم به دعای مکارم اخلاق درباره نیت و عمل، خاطرنشان کرد: تظاهر با ریا فرق دارد و اگر انسان ظاهر را حفظ کند باطن هم حفظ می‌شود.

وی با گریزی به موضوع داعش، گفت: داعش اتفاقی در روزگار کنونی بود که تمام نمی‌شود و هر مدتی به یک شکل جدید ظاهر می شود، اما به حول قوه الهی، راس آن توسط حاج قاسم در سوریه ریشه کن شد؛ این گروه به روشنی نشان می دهد که دشمنان معصومین هنوز وجود دارند.

کارشناس دینی در ادامه به بزرگی حضرت علی اکبر(ع) پرداخت و گفت: امام حسین علیه السلام علی اکبر(ع) را بیشتر از سایر افراد دوست داشت و از دلایل روشن این دوست داشتن آن است که علی اکبر شبیه ترین فرد به رسول خدا بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha