جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عیسی نژاد مشاور رسانه ای حوزه علمیه خراسان

حوزه/ حوزه علمیه باید نسبت به طلاب مستعد و حاضر در عرصه رسانه پشتیبانی، راهبری و برنامه ریزی کند تا به جریان سازی برسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام عیسی نژاد در جلسه معارفه مشاور جدید رسانه ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد، به سیره ائمه اطهار(ع) در رسانه ای شدن کارها اشاره و ابراز کرد: تبدیل گزاره های علمی به گزاره های راهبردی، اهمیت ویژه ای دارد که باید با استفاده از رسانه به جریان سازی آن پرداخت.

وی افزود: فعالیت ها را برای اقناع سازی و معرفی ظرفیت های حوزه علمیه خراسان می بایست قوی، روشمند و رسانه ای پیگیری کرد.

مشاور رسانه ای حوزه علمیه خراسان، در ادامه ی نگاه خود به مسئله اطلاع رسانی، با بیان اینکه گام دیگر در مورد رسانه های نوپدید است که زندگی ها را در برگرفته، اظهار کرد: در این عرصه نیز باید نظریه پردازی، ایده سازی و اجرا رخ دهد تا به نتیجه مطلوب در ساختار اطلاع رسانی برسیم.

وی بر استفاده از ظرفیت بومی سازی رسانه های نوین تاکید و خاطرنشان کرد: لایه سوم در بحث رسانه نیز ظرفیت های بالفعلی است که باید با شناسایی درست، از آن در فضای نوین اطلاع رسانی بهره برد.

حجت الاسلام عیسی نژاد با بیان اینکه باید ظرفیت های بالقوه را به میدان عمل آورد، گفت: این کار با حضور در صحنه بودن طلاب مستعد هنرمند و محقق صورت می گیرد.

وی ابراز کرد: حوزه علمیه باید نسبت به طلاب مستعد و حاضر در عرصه رسانه پشتیبانی، راهبری و برنامه ریزی کند تا به جریان سازی برسد.

مشاور رسانه ای حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: توجه به این چهار نکته موجب تأثیرگذاری رسانه ای می شود و فعالیت های تحولی صورت گرفته بیش از پیش در منظر مخاطبان حوزوی و غیرحوزوی بوده که می توانند از آن در راستای اقدامات خود بهره برند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha