پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار  مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم  با حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت‌الله نوری همدانی تصریح کردند: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد،اظهار داشتند: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حافظ قرآن است که مایه مباهات است و مزیت بسیار گهرباری است. علاوه بر این شما جوان‌ترین مجموعه دولت هستید که قطعاً می‌تواند در ادامه راه کمک حالتان باشد، چرا که پیامبر اسلام (ص) نیز توصیه به جوان‌گرایی داشته‌اند و تاکید کرده اند د که به جوان‌ها نظر مثبت داشته باشید.

این مرجع تقلید تصریح کردند: جوان باتقوا، از ذخیره‌های اسلام و نظام اسلامی است که در ادامه مسیر این جوانی می‌تواند کمک‌حالش باشد.

معظم‌له افزودند: جدیت در کار، مزیت دیگری است که شما دارید و این مهم در همان شب رأی اعتماد برای ملت ثابت شد و شما در وزارتخانه حاضر شدید.

ایشان با بیان این که کار برای مردم و قدم برداشتن برای حل مشکلات مردم پاداش فراوانی دارد، اظهار داشتند: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها، باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی تاکید کردند: توجه به بیت‌المال یکی از موضوعات مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید و در عین‌حال صرفه‌جویی در بیت‌المال نیز مورد توجه قرار گیرد.

ایشان تصریح کردند: مسئولان در نظام اسلامی راهنما و الگوی مردم هستند و باید در رفتار و کارهای خود به این مهم توجه داشته باشند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی افزودند: چنانچه عدالت را محور قرار دهید، قطعاً در کارتان موفق خواهید شد، چرا که این توصیه مولا و پیشوایمان حضرت امیر المومنین (ع) است.

ایشان خاطرنشان کردند: ایجاد کار یکی از اقدامات مثبت دیگری است و باید سعی کنید برای مردم کار ایجاد کنید، چرا که یکی از آفت‌ها، بیکاری است.

معظم‌له ابراز داشتند: خیلی از افراد جامعه از بیکاری به ستوه آمده‌اند که باید با برنامه‌ریزی برطرف شود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی تاکید کردند: گرانی مسئله دیگری است که مردم از آن رنج می‌برند و باید فکر اساسی برای آن شود، پایین آمدن ارزش پول ملی کشور واقعاً تأسف‌بار است که نیاز است برطرف شود.

ایشان بیان داشتند: باید به دنیا نشان دهیم که حکومت اسلامی در همه زمینه‌ها موفق است و برای همه مشکلات راه‌حل دارد.

معظم بیان داشتند: نباید این مهم را هم فراموش کنیم که دشمنان نظام در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور بهره بگیرند و نباید زمینه را برای توطئه‌های آن ها فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha