چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 975873
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مراسم عزاداری

حوزه/ پرداختن بیش از حد به زندگی مادی، غرق شدن در ظلمات خواهد بود؛ چشم و هم چشمی ها، پوشش نامناسب خانم ها و فقط به ظواهر زندگی توجه کردن، فرو رفتن در تاریکی و ظلمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، چهارمین روز مراسم عزاداری دهه سوم محرم، امروز پنج شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با موضوع شرح زیارت عاشورا، در محوطه مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

حجت الاسلام داوود اسدی در این مراسم به فراز "اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتی مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ" اشاره ‌کرد وگفت: این فراز، زیبا  زندگی کردن را به ما می آموزد؛ دو نوع زندگی داریم «مادی یا حیوانی» و «معنوی».

وی ادامه داد: پرداختن بیش از حد به زندگی مادی، غرق شدن در ظلمات خواهد بود؛ چشم و هم چشمی ها، پوشش نامناسب خانم ها و فقط به ظواهر زندگی توجه کردن، فرو رفتن در تاریکی و ظلمات است.

 اسدی بیان کرد: ما در این دنیا مهمان هستیم و زندگی در اینجا با مشکلات همراه است، لذا باید خواسته ی خدا را بر خواسته های خود مقدم بداریم تا در مسیر زندگی معنوی اهل بیت علیهم السلام قرار بگیریم و به سعادت برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha