شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست هم‌اندیشی جمعی از خیرین و حامیان دانش آموزان هویزه

حوزه/ حجت‌الاسلام برهانی، در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، پیشنهاد تشکیل صندوق خیریه با عضویت اختیاری فرهنگیان را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام برهانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در نشست هم‌اندیشی جمعی از خیرین و حامیان دانش آموزان هویزه، اشاره به آیه قرآنی «ذلِکَ وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ»، اظهارداشت: شعائرالله را نمی‌توان به مصادیق معین محدود نمود، بلکه کل اموری که باعث نزدیک شدن انسان به خداوند متعال را شامل می‌شود که کمک‌رسانی به دانش آموزان نیازمند و تهیه مایحتاج آن‌ها از مصادیق آن است.

وی مشارکت‌های مردمی در امر کمک‌رسانی به دانش آموزان را صدقه جاریه خواند و عنوان کرد: انسان‌های مؤمن از باب فاستبقوا الخیرات باید بدانند که در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری معنوی کنند و چه‌بهتر از این‌که در مسیره علمی برخی افراد شریک شوند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در ادامه ضمن تجلیل از حمایت و کمک‌های مخفیانه برخی فرهنگیان جهت تأمین کتب درسی دانش آموزان، به برخی ایده‌ها در موضوع کمک‌رسانی به آنان پرداخت و بیان کرد: از مهم‌ترین ایده‌هایی که می‌تواند به تأمین نیازهای دانش‌آموزان منجر شود، «تشکیل صندوق خیریه با عضویت اختیاری فرهنگیان» است.

حجت‌الاسلام برهانی، ورود مساجد را به‌عنوان ایده دوم مطرح کرد و گفت: اگر لیست دانش آموزان بی‌بضاعت را به‌صورت محله محور تحویل ائمه جماعات مساجد و معتمدین و رابطین خویش در مناطق و محلات مختلف نماییم، می‌توانیم از طریق پیگیری ائمه جماعات مساجد و معتمدین محلات شاهد تأمین برخی از نیازهای دانش آموزان باشیم.

لازم به ذکر است، برنامه هم‌اندیشی حامیان دانش آموزان بی‌بضاعت به همت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان هویزه برگزار گردید.

پیشنهاد تشکیل صندوق خیریه فرهنگیان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس غرباوی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    خلیلی خوب وفقکم الله دنیه او اخره