شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میز خدمت

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، از راه‌اندازی میزهای خدمت ادارات در دفتر خود خبرداد و گفت: بنا داریم یک‌شنبه‌ها میز خدمت با حداقل ۱۵ میز خدمت ادارات برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع دبیران کارگروه‌های تخصصی دفتر امامت جمعه، در خصوص اهمیت به نظم، گفت: توجه و اهمیت به عمر، وقت و نظم باید در رأس برنامه‌های ما باشد.

وی خطاب به کادر دفتر تأکید کرد: نماز اول وقت توسط کارکنان دفتر اقامه و چند دقیقه قبل از اذان آماده اقامه نماز باشیم و بعد از اقامه، دوباره کار را ادامه دهید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، خطاب به دبیران کارگروه‌های مختلف، اظهارداشت: تنها تشکیل اسمی کارگروه‌ها را نمی‌خواهیم بلکه واقعاً باید فعال شوند.

وی با اشاره به این‌که دبیران کارگروه‌های دفتر، سندهای بالادستی مرتبط با حوزه تخصصی فعالیت را مطالعه و با بومی‌سازی آن را عملیاتی کنند، گفت: باید یک قرارگاه واحد در استان تشکیل شود که اگر از کل استان می‌خواستند حضور پیدا کنند با این قرارگاه هماهنگ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پیرامون کادرسازی و حضور صاحب‌نظران در هرکدام از کارگروه‌ها، خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه قوی لازمه رسیدن کارگروه‌ها به سطح تراز است که در این راستا کارگروه‌ها باید در تمام موضوعات گوناگون کار کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان این‌که امیدهای بسیاری به دفتر مراجعه می‌کنند که باید امید آن‌ها را حقیقت بخشید، ادامه داد: یکی از کارگروه‌ها با رسالت مهم، «کارگروه پیگیری» است که باید شامل گروهی باشد تا وضعیت درخواست مراجعه‌کننده را از خود او و محل ارجاع بررسی و پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان عنوان کرد: بنا داریم یک‌شنبه‌ها میز خدمت با حداقل ۱۵ میز خدمت ادارات برپا شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha