چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 976222
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کتابخوانی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۴۰۰با همکاری اداره کتابخوانه های شهرستان اشکذر در مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر خبر داد.

زینب غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار داشت: جشنواره کشوری رضوی با معرفی شش عنوان کتاب و بخش ویژه حضرت مهدی(عج)، در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می شود.

وی افزود: بعد از اعلام رسمی فراخوان عمومی جشواره از سوی دبیرخوانه جشنواره، به در خواست خانم دیرند، نماینده اداره کتابخانه های شهرستان اشکذر، از بانوان طلبه دعوت کردیم تا  در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: در این جلسه عناوین کتاب ها، رده های سنی شرکت کنندگان، و کتاب های ارائه شده معرفی و پی دی اف کتابها در اختیار مدرسه و در ادامه در اختیار طلاب قرار گرفت.

خانم غفوری افزود: طلاب می توانند در رشته های پویش کتابخوان، چهارگزینه ای، شعر سرایی، داستان کوتاه، تولید آثار هنری و قصه گویی شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: معرفی کتاب های چشمه های بهشت و پرسش و پاسخ های دانشجویی؛ مهدویت(دوران ظهور) از برنامه های دیگر این جشنواره در همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی و جشنواره رضوی به شمار می رود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: اهدای جوایز علاوه بر مرحله کشوری در رده شهرستانی نیز جوایزی در نظر گرفته شده است و علاوه بر طلاب و فرزندان آن ها، عموم مردم هم می توانند در جشنواره شرکت کنند و داوطلبان برای اطلاعات بیشتر به آدرس«www.samakpl.ir  » مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha