جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ملت قدرشناس ایران فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت را فراموش نخواهد کرد؛ همان گونه که فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را نیز فراموش نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به ویژه شهدای سلامت، گفت: امروز ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در دفاع از سلامت هموطنان صحنه‌های زیبایی را در جامعه رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز دشمنان از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش در میهن اسلامی برقرار باشد و امروز نیز مدافعان سلامت زمینه‌های امید و سلامت ملت بزرگ ایران را  در جامعه فراهم می‌سازند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بی‌شک این فداکاری و از جان گذشتگی برای همه مردم ایران قابل ستایش و تحسین است و هیچگاه فراموش نمی‌شود و قطعا روزی این بیماری ریشه‌کن می‌شود، ولی ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان تا ابد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

حجت الاسلام  شعبانلی همچنین ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین در مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد:حوزه علمیه قزوین از زمان شیوع این بیماری کرونا بی تفاوت نبود و در جبهه سلامت و مواسات مومنانه به خوبی وارد میدان شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha