جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان در مراسم تشییع شهید رشید سپهوند از نیروهای مرزبانی بانه، گفت: لرستان خاستگاه و سرزمین مردان مردی است که در دفاع از میهن اسلامی، حفظ این مرز و بوم و پاسداری از امنیت در مقابل دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی و خارجی همچون سدی آهنین ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید رشید سپهوند، با اشاره به رشادت‌های سربازان لرستانی در زمان‌های مختلف، اظهار کرد: لرستان خاستگاه و سرزمین مردان مردی است که در دفاع از میهن اسلامی، حفظ این مرز و بوم و پاسداری از امنیت در مقابل دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی و خارجی همچون سدی آهنین ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ پر تلألو استان از عشایر و طوایف مختلف، نیروی انتطامی، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین و ارتش بر تارک افق ایران اسلامی می‌درخشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه افتخار بر خانواده ستوان شهید رشید سپهوند و افتخار بر پدر و مادر و منسوبین این شهید بزرگوار که چنین شیرمردی را پرورش و تربیت کرده‌اند، افزود: شهدا قبل از شهادت به مراحلی از رشد و ارتقای معنوی نایل می‌شوند که قابلیت ورود به کوی دوست را پیدا می‌کنند.

شاهرخی ادامه داد: کسانی که به هوای نفس پشت پا زده و متاع حلال دنیوی را کنار زده و آماددگی پیدا کردند که با خداوند معامله کرده و جان خود را تقدیم کنند، این چنین انسان‌هایی لیاقت حضور در کوی دوست را پیدا می‌کنند.

وی، خداوند را خریدار شهدا عنوان و تصریح کرد: خداوند در مقابل جانفشانی، رستگاری ابدی را شامل حال شهدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: وظیفه داریم در این مقطع حساس ضمن ادامه راه شهدا، از آینده نترسیم و محکم در مسیر ولایت گام برداریم.

گفتنی است، شهید رشید سپهوند از نیروهای مرزبانی بانه، دهم شهریور ماه ۱۴۰۰ در درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه فیع شهادت نائل گردید. در این درگیری شهید سپهوند از ناحیه شکم و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha