جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت امام جمعه یزد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی، درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت و از خدمات آن مرحوم تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با صدور پیامی، درگذشت سردار بسیجی فیروزآبادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»


درگذشت سردار مجاهد و سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح موجب تأثر و تأسف گردید.

ایشان بامدیریت، تفکر راهبردی،روحیه جهادی، بسیجی و معنوی علاوه بر خدمت در جهاد سازندگی و نقش آفرینی در پروژه های محرومیت زدایی در سال های اول انقلاب و همچنین مجاهدت‌ خالصانه و بی‌دریغ در سال های دفاع مقدس و ایفای نقشی مهم در ارتقای توان دفاعی کشور در آن سال ها و تلاش در عرصه‌های مختلف و مشاغل حساس و راهبردی کشور به ویژه  نیروهای مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی و در کنار آن تألیفات ارزشمندشان در حوزه‌های مختلف، درخشان و ماندگار است.

این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام عزه العالی، عموم فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و خانوادۀ مکرم و معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

 ومن الله التوفیق    
محمدرضا ناصری یزدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha