پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حکیم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله العظمی حکیم ابراز داشت:‌نقش این عالم مجاهد و فقیه عالیقدر در هدایت گری دینی و سیاسی مردم، مبارزه بارژیم طاغوتی صدام، تربیت شاگردان فاضل و تألیف کتب علمی به ویژه در اعتلای حوزه های علمیه و ترویج معارف اسلامی و احیای مراسم راهپیمایی اربعین سیدالشهداء(علیه السلام) بسیارمؤثر بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت‌الله العظمی سید محمدسعید حکیم را تسلیت گفت. متن کامل این پیام که به امضای آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین رسیده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 (انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال مرجع معظم و فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله العظمی مرحوم سید محمد سعید حکیم(رحمة الله علیه) از مراجع بزرگ شیعه موجب تألم و تأثر گردید.
نقش این عالم مجاهد و فقیه عالیقدر در هدایت گری دینی و سیاسی مردم، مبارزه بارژیم طاغوتی صدام، تربیت شاگردان فاضل و تألیف کتب علمی به ویژه در اعتلای حوزه های علمیه و ترویج معارف اسلامی و احیای مراسم راهپیمایی اربعین سیدالشهداء(علیه السلام) بسیارمؤثر بود.
جامعه مدرسین‌ حوزه علمیه قم‌، ارتحال این مرجع عظیم الشان را به‌ ساحت‌ مقدس‌ حضرت‌ بقیة‌ الله الاعظم‌ امام‌ زمان‌ (ارواحنا فداه‌) و مقام‌ معظم‌ رهبری‌، حضرت‌ آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای‌ (مدظله العالی‌) و آیات‌ و مراجع‌ عظام‌ تقلید (دامت برکاتهم‌) و علمای اعلام‌ و حوزه‌های علمیه‌ قم‌ و نجف‌ و سایر حوزه‌های علمیه‌ و همچنین‌ به‌ فرزندان‌ و بیت‌ معظم‌ آن‌ مرحوم‌ تسلیت‌ می‌گوید و برای آن‌ عالم‌ ربانی علو درجات‌ و برای بازماندگان‌ صبر جمیل‌ را مسألت‌ می نماید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha