سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلال منتظری

حوزه/ مدیریت تبلیغ و برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: آزمون‌های دومین «مدرسه تابستانه تبلیغ» این حوزه از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلال منتظری در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: این مدرسه در ۲۸ عنوان آموزشی ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور به‌ دو صورت حضوری و مجازی طراحی و از ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اتمام این دوره از آموزش‌ها، افزود: آزمون‌های دومین «مدرسه تابستانه تبلیغ» حوزه علمیه خراسان از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغ و برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی تربیت مبلغ محیط‌های نظامی، زندان، زکات و مدرس خطیب، به‌صورت حضوری در این دوره به اجرا در آمد، افزود: تربیت مربی و مبلغ عمومی خانواده، کودک و نوجوان، سواد رسانه و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نگرش سیستمی به ولایت‌فقیه، بایسته‌های اخلاق حرفه‌ای تبلیغ دین، تبلیغ چهره به چهره، مدیریت و تشکیلات اسلامی،  تبلیغ مجازی، راویان ایثار، روانشناسی و جامعه‌شناسی تبلیغی، احمد الحسن بصری (نقد یمانی )، تربیت کودک با رویکرد قرآنی، آشنایی با مهدویت، فن رثاء و روش‌های برداشت از قرآن، از دوره‌های مجازی این مدرسه تابستانه بوده است.

حجت‌الاسلام منتظری در پایان گفت: شرکت‌کنندگان در این مدرسه، پس از قبولی در آزمون از مزایای اعطای گواهی آموزشی پایان دوره، تسهیل در فعال شدن پرونده خدمات حوزه، اولویت در اعزام عمومی و تخصصی، تشکیل پرونده تبلیغی (طلاب فاقد پرونده تبلیغی )، ارتقاء رتبه تبلیغی، تقدیر از برگزیدگان و امکان شرکت در دوره‌های تخصصی و تکمیلی، بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha