جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شاکر اردکانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر اردکانی عضو شورای حوزه علمیه استان یزد گفت: معرفت به اهل‌بیت (ع) می‌تواند از هجمه‌های وارده به دین جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل شاکر اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با بیان اینکه ارزش انسان‌ها به اندازه معرفت و شناخت آنها است، گفت: کتابخوانی و مطالعه عامل مهمی در ارتقای سطح معرفت و شناخت انسان به شمار می‌رود.

امام جمعه اردکان افزود: در زمان امروز که مطالب بسیار زیاد و اطلاعات گوناگون در فضای مجازی در حال انتشار است و هجمه‌ای که به فرهنگ و اعتقادات و باورهای دینی می‌شود، اگر به دنبال مطالعه و کسب اطلاعات صحیح و درست نباشیم از مسیر هدایت باز می‌مانیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از وظایف ما محسوب می‌شود، افزود: یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی به موضوع سیره زندگی امام رضا(ع) و آشنایی با امام زمان(عج) اختصاص دارد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در هر شرایطی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی شرکت و فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را ترویج دهند.

شاکر اردکانی اضافه کرد: آشنایی با اهل‌بیت و جایگاه ائمه اطهار (ع) عامل قرب به آنها و خدای متعال می‌شود و با این معرفت می‌توان از شبهات و هجمه‌های وارده به دین اسلام گرفته شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha