جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاحیه سال تحصیلی1401-1400 مدرسه علمیه مروی تهران

حوزه/ با برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، جنب و جوش علمی طلاب در مدرسه علمیه مروی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مدرسه علمیه مروی تهران و مدارس تابعه، با حضور استاد محمدباقر تحریری، تولیت مدرسه و حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، مدیر مدرسه علمیه مروی تهران در این مراسم گفت: با مدد الهی قرار است سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شود و ما در این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا کارها به بهترین نحو انجام شود و تا حدّ امکان خللی در روند مدرسه ایجاد نشود.

استاد محمّدباقر تحریری، تولیت مدرسه علمیه مروی تهران هم در این مراسم در سخنانی گفت: همه ائمه علیهم‌السّلام سفینه نجات در این عالَم پر ماجرا و پر تلاطم هستند؛ عالَمی که پُر است از جلوه‌های نفسانی و از طرفی هم جلوه‌های رحمانی. در این زمان و موقعیت ما اگر بخواهیم به فلاح و نجات برسیم همواره باید سوار بر کشتی اهل بیت(ع) باشیم.

تولیت مدرسه علمیه مروی تهران اظهار کرد: واقعه عاشورا این حقیقت را به ما نشان داد که چه کسانی سوار بر کشتی نجات اهل بیت(ع) شدند و به سوی نجات و فلاح قدم برداشتند.

در بخش پایانی این مراسم حاج ماشاءالله عابدی، ذاکر اهل بیت(ع) به مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اصغر چیذری IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آیت الله محمّدباقر تحریری دامت برکاته ما تو گزارش اینطور نوشته بودیم دیگه خیلی گزارش ما رو اصلاح میکنید البته از اصلاح گذشته دارید تخریبش میکنید این گزارش از خبرگزاری حوزه در تهران نبوده توسط واحد رسانه حوزه علمیه فخریه مروی تهیه شده سپاسگزارم