شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میردامادی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با ابراز خرسندی از روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: در حال حاضر میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور شده که جای قدردانی دارد و برنامه‌های اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور بسیار امیدوارکننده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، شامگاه یکشنبه در رزمایش سراسری «شمیم حسینی» در اصفهان اظهار کرد: این رزمایش در قالب تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند مجاور بقاع متبرکه و موقوفات مقید به مکان و سکونت گاه‌های غیررسمی حاشیه شهرها به‌منظور تعظیم شعائر حسینی ترویج فرهنگ و اجرای نیات واقفان خیراندیش و همچنین ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار کم‌برخوردار در امامزاده میر حمزه اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در آیات قرآن بعد از حق الله، حق‌الناس مورد تاکید است، عنوان داشت: در روایات نیز بر روی این مسئله تاکید شده است، به‌گونه‌ای که بر اساس روایات کسی که شب را بدون فکرکردن به شرایط دیگر مسلمانان صبح کند از مسلمانان نیست.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خدمت به نیازمندان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فرهنگ غنی و نجات‌بخش اسلام است، گفت: این موضوع همواره از سوی قرآن و ائمه اطهار (ع) تاکید شده است و تک‌تک مسلمانان وظیفه دارند به این مهم بپردازند.

استاد حوزه ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ابراز داشت: با اجرای این طرح هزاران خانواده نیازمند خوشحال خواهند شد و این امر از برکات انقلاب است.

وی با بیان اینکه گذشت و انفاق مردم در تحقق اهداف انقلاب نقش بسزایی دارد، ادامه داد: آنچه انقلاب را نگه‌داشته ایمان، اعتقادات و خدمات متقابل مردم به یکدیگر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با ندای رهبر کبیر انقلاب به وجود آمده است، تصریح کرد: در این همایش نیز مردم با تأمین هزینه‌های بسته‌های معیشتی به رهبر خود لبیک گفتند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در هیچ کشوری این میزان ایثار و گذشت را برای کمک به مردم مشاهده نخواهید کرد، گفت: این امر در شرایطی اتفاق افتاد که کشور تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار دارد، مردم به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در کمک مؤمنانه رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و شاهد اجرای طرح شمیم حسینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی در ادامه با ابراز خرسندی از روی کار آمدن دولت سیزدهم، اظهار کرد: در حال حاضر میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور شده که جای قدردانی دارد و برنامه‌های اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور بسیار امیدوارکننده است.

وی ضمن قدردانی از اوقاف و امور خیریه اصفهان به دلیل برپایی بزم مهربانانه برای کمک به نیازمندان، گفت: با تغییر دولت فکرها به کار افتاده و در همه بخش‌ها شاهد جهش خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha