دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد صادق ابطحی

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی گفت: سامانه‌ای برای ایجاد وحدت رویه کمک به نیازمندان در اصفهان راه‌اندازی شد که می‌توان از این ظرفیت برای توزیع عادلانه کمک‌های مؤمنانه استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدصادق ابطحی شامگاه یکشنبه در رزمایش سراسری «شمیم حسینی» اصفهان، با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور قدم بزرگی بود که توانست بسیاری از گره‌ها را باز کند، اظهار داشت: خانواده‌هایی طی دو سال گذشته  به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی بوده و برای تأمین نیاز روزانه خود درمانده بودند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان تاکید کرد: ضروری است که طرح‌های کمک مؤمنانه در کشور تا مادامی که آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا را شاهد هستیم، اجرا شود.

وی ضمن قدردانی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای اجرای طرح شمیم حسینی، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که سامانه‌ای برای ایجاد وحدت رویه برای کمک به نیازمندان در اصفهان راه‌اندازی شد که می‌توان از این ظرفیت برای توزیع عادلانه کمک‌های مؤمنانه استفاده کرد.

 ابطحی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان توسط بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده و ادارات می‌توانند از این بانک اطلاعاتی نیز برای توزیع کمک‌های مؤمنانه استفاده کنند، اضافه کرد: با این روش از اینکه یک خانواده چندین بار کمک دریافت کند و خانواده دیگر از کمک محروم بماند از بین می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha