دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: همه مسلمانان یک خدا، یک کتاب و یک رسول دارند، بنابراین اختلاف و دو دستگی در بین برادران دینی چه معنایی می تواند داشته باشد؟!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان امروز در نشستی با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم تبلیغات سوء دشمنان زمینه جدایی شیعه و سنی را فراهم آورد.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: همه مسلمانان یک خدا، یک کتاب و یک رسول دارند، بنابراین اختلاف و دو دستگی در بین برادران دینی چه معنایی می تواند داشته باشد؟!.

وی عنوان کرد: رسول اکرم (ص) همواره تلاششان در مسیر انسجام و برادری مسلمین بود و بر وحدت در جهان اسلام بسیار تاکید داشتند و  نسبت به دودستگی و فرقه گرایی هشدار می دادند. بنابراین کسی که خود را پیرو رسول اکرم (ص) و خاندان ایشان می داند باید از هرگونه تفرقه و دودستگی به شدت دوری کند.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: خوشخبتانه در کردستان شاهد وحدت و انسجام بسیار خوب و مثال زدنی بین برادران اهل سنت و تشیع هستیم که این وحدت باید برای همه مسلمین به عنوان یک نماد معرفی شود و این برادری برای همه ما مایه مباهات و افتخار است.

وی در پایان گفت: باید از کسانی که همواره به دنبال پر رنگ کردن اختلافات در جهان اسلام هستند دوری کنیم، زیرا این افراد نه تنها هیچ بویی از اسلام نبرده اند، بلکه مهره های فریب خورده وهابیت، سرویس های جاسوسی بیگانه و از عوامل نفاق هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha