جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به این گفته شهید بهشتی که "ما عاشقان خدمتیم، نه تشنگان قدرت" گفت: این شعار در طول تاریخ، در میدان عمل توسط روحانیت اصیل ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی روحانیت دفاع مقدس استان همدان، با تاکید بر لزوم معرفی روحانیت اصیل و انقلابی به جامعه، اظهار داشت: روحانیت ثابت کرده که هیچگاه به دنبال منافع مادی خود نبوده و نخواهد بود.

وی افزود: اگر کسی دنبال این باشد که به اسم و رسمی برسد، قطعا خیانت به اسلام، انقلاب و مردم است، چرا که روحانیت اصیل در طول تاریخ ثابت کرده که هیچگاه دنبال منافع شخص نبوده است.

امام جمعه همدان با اشاره به این گفته شهید بهشتی که "ما عاشقان خدمتیم، نه تشنگان قدرت"، یادآور شد: این شعار در طول تاریخ، در میدان عمل توسط روحانیت اصیل ثابت شده است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج و نشر فعالیت‌های مثبت روحانیت در جامعه و در بین مردم، مطرح کرد: گاهی از اوقات به دلیل اخلاص برخی از روحانیون و اینکه احساس کنند با خلوص منافاتی دارد، اقدامات صورت گرفته بیان نمی‌شود، بنابراین ما موظفیم تا در حوزه مستند سازی و تبلیغ این اقدامات ورود جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جامعه باید با حقیقت عملکرد روحانیت اصیل آشنا شود، عنوان کرد: متاسفانه با کتمان و عدم بیان اقدامات و فعالیت‌های روحانیون، گاهی اوقات این فعالیت‌ها معکوس نشان داده می‌شود و آنچه که واقعیت است، بیان نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیر جلسه باید با پیگیری مصوبات به دنبال شورایی پویا باشد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نویسندگان و فعالان این عرصه می‌توان نه تنها اقدامات و تلاش ‌ای روحانیت در دفاع مقدس و دوران انقلاب، که فعالیت‌های موفقی که در عرصه‌های گونانگون توسط طلاب صورت گرفته را منتشر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، گفت: حضرت امام(ره) با مجاهدت خود و با باز کردن کوچه بن بستی، مسیر انقلاب را فراهم کرد که در راس آن و در دوران دفاع مقدس این روحانیت بود که با تمام وجود حاضر بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha