سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میثاق طلبگی

دوره میثاق طلبگی داوطلبین ورود به مدارس علمیه فارسان، اردل و بازفت به میزبانی مدرسه علمیه امام خامنه ای اردل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام سعیدی، سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از نحوه برگزاری دوره میثاق طلبگی مدارس علمیه فارسان، اردل، بازفت در مدرسه امام خامنه ای اردل، جلسه‌ای با مدیر و معاون مدرسه برگزار و از زحمات آن‌ها قدردانی و تشکر کرد.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در جمع طلاب، آنان را سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواند و افزود: تمام تلاش خود را برای رضایت خداوند متعال و حضرتش داشته باشید.

وی، مهمترین وظیفه طلاب را درس خواندن، تزکیه نفس و تهذیب دانست و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن علیه اسلام و شیعیان، طلاب باید خود را مجهز به سلاح علم ‌و عرفان کنند و در مقابل دسیسه ها و توطئه ها دشمن بایستند.

سعیدی بیان کرد: برای سیر نظری باید دروس حوزه را به خوبی مطالعه و برای سیر و سلوک عملی می بایست به تهذیب و تربیت توجه کرد.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، زکات علم طلاب را نشر دادن و تبلیغ دین بیان کرد و نتایج آن را در جامعه بسیار مهم دانست.

وی، وظیفه دیگر طلبه را کسب اطلاعات سیاسی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: طلاب با حرکت در مسیر معصومین(ع) و ولایت فقیه، در جامعه فرهنگ سازی، روشنگری، آگاه سازی و هدایت گری کنند.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: کار جهادی در وضعیت کنونی بسیار مهم است و حوزه می‌بایست پایگاهی برای جهادگران باشد.

سعیدی در پایان از کادر، اساتید و طلاب مدرسه مدرسه علمیه امام خامنه ای تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha