جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت:متاسفانه عربستان سعودی به رغم ادعای اسلامی بودن دست در دست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی غاصب نهاده و ناجوانمردانه بر یمن می تازد؛ جنایات آل سعود و همکاری با نظام صهیونیستی که آرزوی نابودی اسلام را در سر می پروراند بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در نشستی با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: عاقبت صدام، محمدرضا شاه، حسنی مبارک و ... باید برای کسانی که دل به آمریکا بسته اند درس عبرتی باشد و بدانند که دوستی با شیطان بزرگ سرانجام خوبی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مردم خداجو امروز به حدی از اقتدار و عظمت رسیده که آمریکا و همپیمانانش جرأت هیچگونه تجاوز و تعدید به این خاک مقدس را ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه عربستان سعودی به رغم ادعای اسلامی بودن دست در دست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی غاصب نهاده و ناجوانمردانه بر یمن می تازد؛ جنایات آل سعود و همکاری با نظام صهیونیستی که آرزوی نابودی اسلام را در سر می پروراند بدون پاسخ نخواهد ماند

وی تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ ولایی و شهادت طلبی جوانان ایرانی به کشورهای منطقه سرایت کرده تا جایی که با دست خالی در مقابل ستمگران و زیاده خواهان ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تحریم ها و تهدیدها ناشی از ضعف و زبونی آمریکاست و امروز حتی اغلب همپیمانانش حق را به ایران داده و نسبت به سیاست های رئیس جمهوری آمریکا انتقاد دارند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha