جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف ونهی از منکر

حوزه/ جانشین مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان از مهلت ثبت نام در اولین دوره ملی آموزشی «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» به‌صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: اولین دوره ملی آموزشی «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر»  ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، به‌صورت حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره با تدریس دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی و با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می‌شود.

جانشین مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان افزود: از اهداف دوره می‌توان به نگاه جامع علمی و روشمند بر اساس نظام فکری منسجم، ایجاد و ارائه مجوزهای تشکل‌های مردمی احیاگران امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و کادرسازی، تربیت مربی و مدرس با ارائه کارگاه و گروه‌های مباحثه اشاره کرد.

وی ادامه داد: دوره ملی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با مشارکت دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علم و صنعت، فرهنگیان، تربیت‌مدرس و ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بر اساس کتاب و درس‌نامه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برگزار می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت بینش مطهر صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده عنوان کرد: این دوره مانند دیگر دوره‌های معاونت توانمندسازی، از مزایای سابق برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدمصطفی محمودی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام علیکم احسنت خیلی عالیه فقط عملی هم در سطح جامعه در مورد این امر مخصوصا تذکر لسانی کار بشه خیلی عالیه فقط به حرف و شعار نباشه