شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر تبدیل شدن حوزه های علمیه خواهران به پایگاه های فرهنگی و تبلیغی در استان ها، گفت: این سازمان نیز کمک حال و پشتیبان حوزه های علمیه خواهران در این زمینه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در ارتباط برخط و وبیناری با نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید می تواند مبدأ همکاری های بیشتر و جدی تر بین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه خواهران باشد.

وی با تأکید بر تبدیل شدن حوزه های علمیه خواهران به پایگاه های فرهنگی و تبلیغی در استان ها، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نیز کمک حال و پشتیبان حوزه های علمیه خواهران در این زمینه خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مبلغان باید توانمندی های جدید و جذابی کسب کنند تا بتوانند بسترهای نوین تبلیغی در جامعه ایجاد نمایند و خواهران طلبه در این عرصه می توانند فعالیت خوبی داشته باشند.

وی، برنامه ریزی تبلیغی برای بروز و ظهور بیش از پیش خواهران در جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، آمادگی خود در این موضوع را اعلام می کند و همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که جامعه امروز نیازمند بهره گیری از معارف ناب الهی است، حضور مبلغان در جامعه را بسیار مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: امور و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی پیش رو باید جدی تر گرفته شود.

وی بیان داشت: مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، پیشنهادات خود در زمینه حضور فعال بانوان طلبه در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی کشور را به صورت مکتوب به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال کنند تا بررسی شده و در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از آمادگی سازمان تبلیغات جهت بهره مندی از خواهران مبلغه در مدارس صدرا و امین خبر داد و گفت: تلاش می کنیم طبق برنامه ریزی های دقیق، حضور خواهران در این مدارس بیش از گذشته و فعال تر باشد.

گفتنی است: پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین قمی، تعدادی از مدیران استانی و همچنین مسئولان هم اندیشی مدیران استانی به بیان نکاتی در موضوع فعالیت های طلاب خواهر در کشور پرداختند و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha