شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: باید از لاکچری و تشریفاتی کردن مکان‌هایی که مزین به ارزش‌های اسلامی است، پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، با اشاره به اینکه حفظ آثار و نشر ارزش‌ها با تشریفات ساختمانی همخوانی ندارد، گفت: باید از لاکچری و تشریفاتی کردن مکان‌هایی که مزین به ارزش‌های اسلامی است، پرهیز کنیم.

وی افزود: باید ساختمان‌هایی مانند مرکز حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس را به گونه ای ایجاد کنیم که بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را بهتر در آن نشان بدهیم و تبلور ارزش‌ها باشند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: در بیان ارزش‌های دفاع مقدس سعی کنیم حقایق رزمندگان چون صادق بودن، مقید بودن به اقامه نماز شب ها و خلوصی که در جبهه‌ها بود را نشان دهیم تا آنان که نمی‌دانند بفهمند؛ می‌شود انسان در سن ۱۷ سالگی به درجه‌ای از انسانیت برسد که به مقام شهادت و شفاعت دست یابد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان اظهار کرد: نشر ارزش‌ها از حفظ آثار مهم‌تر است؛ البته اگر منظور از آثار وصیت‌نامه‌های شهدا باشد، باید آن را با قلم خوب و خط خوب نشان دهید که چقدر این شهدا بزرگ بودند.

وی در ادامه با اشاره به آیه ۱۳ سوره احقاف «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»، اظهار داشت: کسانی مانند سردار شیروانیان افرادی هستند که از ابتدای انقلاب و قبل از آن نهایت تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب نموده و با تلاش و استقامت در راه خداوند توانسته‌اند موفق شوند.

وی با اشاره به اینکه سردار شیروانیان خود جانباز و پدر اولین شهید دفاع از حرم است، عنوان کرد: سردار شیروانیان ۴۲ سال است که مسیر انقلاب را به‌درستی طی کرده و همان گونه که خود نیز اذعان داشت بازهم این راه را ادامه خواهد داد، در حالی‌که در طول تاریخ بودند کسانی که قدم‌هایی برداشتند اما در نیمه راه آن را ناتمام رها کرده و خسر الدنیا و الآخره شدند.
نماینده ولی‌فقیه در اصفهان در ادامه

 در این مراسم از زحمات سردار مجتبی شیروانیان تقدیر و سرهنگ رضایی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha