جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شجاعی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان قزوین گفت:  قیام خونین ۱۷ شهریور ۵۷ موجب راسخ‌تر شدن عزم مردم برای مبارزه با رژیم طاغوت شده و پیروزی انقلاب را تسریع بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  علی شجاعی مهر، ظهر امروز در جمع  دست اندرکاران  مجموعه خاطرات شهدای روحانیت استان قزوین گفت: مدافعین سلامت به خوبی نقش خود را در بهبودی و سلامت مردم به نمایش گذاشتند و در این راه به شهادت رسیدند که یاد و نام آنها همیشه در صفحات پرافتخار کشور ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی به نقش اثرگذار روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: روحانیت مانند سایر اقشار در میدان های مهم دوران دفاع مقدس نقش فعال و ماندگاری داشت.

شجاعی مهر ادامه داد: شهدای دفاع مقدس و  مدافع حرم برندگان این دنیای فانی بودند که معامله‌ای بزرگ با خدا انجام دادند؛ معامله با خدا یعنی از جان خود که عزیزترین و گرانبهاترین نعمت در دنیاست، برای اسلام بگذری و شهدا این کار بزرگ را انجام دادند.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای قیام ۱۷ شهریور را گرامی داشت و بیان کرد: قیام خونین ۱۷ شهریور ۵۷ موجب راسخ‌تر شدن عزم مردم برای مبارزه با رژیم طاغوت شد و پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشید.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha