جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خیل عظیمی از مردم، مشتاق اعزام به سفر اربعین هستند، گفت: در حالی که دل‌های منتظر قشر ضعیف جامعه چشم به راه اربعین مانده، مرزهای زمینی نیز بسته شده، انتظار می‌رود دولت برای هموار کردن حضور علاقمندان در اربعین تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نطق میان دستور خود، با بیان اینکه از دستگاه قضا و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم به ترک فعل‌ها و احیانا تخلفات مدیران اجرایی سابق رسیدگی کند، اظهار داشت: قوه قضائیه پس از هرگونه اعلام جرمی باید مردم را در جریان جزئیات قرار دهد .

وی افزود: امروز ما نمایندگان به هر محفل و مجلسی می‌رویم اصلی ترین موضوع، سوال از محاکمه و پاسخ گویی دولتمردان گذشته به ویژه شخص رئیس جمهور سابق است، اما جواب قانع کننده‌ای برای این مسئله نداریم.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان، یادآور شد: مشاهده اجرای عدالت و اجرای اصول قانون اساسی آنهم بدون هیچگونه چشم پوشی، امید و اعتماد را به مردم برمی‌گرداند و اعتماد آنان را به نظام و انقلاب افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی نیز باید به میدان بیایند، گفت: به مسئولان دستگاه‌های نظارتی توصیه می‌کنیم به وظایف قانونی خود عمل کنند و کسانی که اموال بیت‌المال را تجزیه کردند را به دست قانون بسپارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه با تداوم روند فعلی مجلس، اتفاق خاصی نخواهد افتاد، مطرح کرد: تا آیین نامه داخلی مجلس که مصداق تعارض منافع است و فرصت‌های فراوانی را از ما می‌گیرد، تغییر نکند، نمی‌توان اقدام خاصی انجام داد و لذا باید فکری به حال آیین نامه کرد و باید این سوال را پرسید که آیا مجلس همانطور که برای قوای مجریه و قضائیه قانون می‌نویسد، می‌تواند برای خود هم قانون بنویسد.

وی با بیان اینکه خیل عظیمی از مردم، مشتاق اعزام به سفر اربعین هستند، عنوان کرد: در حالی که دل‌های منتظر قشر ضعیف جامعه چشم به راه اربعین مانده است و مرزهای زمینی نیز بسته شده، انتظار می‌رود در دولت انقلابی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، برای هموار کردن حضور علاقمندان و برپایی اربعین مستضعفان و پابرهنگان تلاش جدی صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha