پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 977141
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
بازدید

حوزه/نماینده ولی فقیه استان فارس در بازدید از شهر زلزله زده سی‌سخت خواستار حل مشکلات مردم سی سخت در کمترین زمان ممکن شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سی‌سخت، حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کردند.

در این بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی بعد از زلزله سی سخت در این شهر انجام شد، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات گرانی مصالح بوده که موجب شده هر متر مربع ساختن منازل دو برابر قیمت قبل شود.

وی با بیان اینکه به فصل سرما برخورده ایم و باید فکری به حال مردم زلزله زده شهر سی‌سخت شود گفت : امیدواریم که تمهیدات اندیشیده شده و به مبلغ تسهیلات افزوده شود تا مردم بتوانند ساختمان های خود را تکمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با بیان اینکه از همان ابتدای زلزله گروه های جهادی از استان فارس به شهر سی سخت اعزام شدند، تصریح کرد: باید مشکلات مردم این شهر هر چه زودتر برطرف شود تا مردم بتوانند زندگی گذشته خود را آغاز کرده و به کار و تولید مشغول شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha