سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان گفت: در حال تحول ساختاری و سازمانی در معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام مهدی آریا خاکی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در نشست معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان، به بیان هدف از برگزاری این نشست پرداخت و اظهار داشت: معاونت پژوهش استان خوزستان در راستای پیاده‌سازی چشم‌انداز پنج‌ساله حوزه علمیه خوزستان و برش شهرستانی و مدرسه‌ای بناست کارگاه تدوین برنامه در سطح معاونین شکل دهد.

وی افزود: هر مدرسه باید چشم‌انداز یک‌ساله خود را در زمینهٔ فعالیت‌های پژوهشی تعیین و مشخص نماید. این برنامه‌ریزی‌ها مستلزم همکاری تمام اعضای کادر مدارس علمیه است و فقط متوجه معاون پژوهش نیست.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در ادامه به بیان مشکل پژوهش حوزه علمیه خوزستان پرداخت و بیان کرد: مشکل معاونت‌های استانی از جمله پژوهش این است که ساختار متناسب با اهداف و شرح وظایف آن‌ها دیده نشده، لذا در معاونت استانی خوزستان در حال تحول ساختاری و سازمانی هستیم.

وی افزود: در این خصوص دفتر نخبگان و دفتر واحدهای پژوهشی و دفتر کرسی‌ها و نشریات شکل‌گرفته و دفتر آموزش پژوهش و همچنین دفتر ترویج پژوهش در استان در حال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام آریا خاکی اظهار کرد: پژوهش یک مسیر مشخص است که باید این مسیر برای طلاب شناسایی و معرفی شود و این مسیر نیاز به راهنما دارد که در مدرسه به‌عنوان مربی و استاد پژوهش شناخته می‌شود.

وی در پایان گفت: این جلسه برای هم‌گرایی و هم‌اندیشی است و پیش‌بینی‌شده اجلاس ماهانه و به‌صورت منطقه‌ای ادامه پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha