جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند انتخاب مدیران انقلابی و جهادی است تا ثمره دولت جوان حزب اللهی از این طریق نمایان شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بروجرد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در خطبه های نماز جمعه بروجرد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در مورد دولت حزب اللهی جوان فرموده اند که اکنون این دولت روی کارآمده است و نیاز به انقلاب اداری داریم، چراکه برخی مدیران وظایف خود را انجام نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تفکر انقلابی داشته و به فکر مردم باشند، اظهار کرد: دولت همه امکانات را فراهم کرده است تا کار ملت انجام شود، ولی متاسفانه به عنوان مثال یک کشاورز برای گرفتن استعلام احداث یک واحد تولیدی، باید به ۱۳ اداره مراجعه کند و در نهایت راه به جایی نمی برد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات شهرستان فراوان است؛ جهاد کشاورزی باید به وظیفه خود عمل کند و اجازه ساخت و ساز در زمین و باغات کشاورزی داده نشود.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امروز به شدت با مشکل کرونا روبرو هستیم، به نحوی که آمار بستری و فوتی ناشی از این ویروس افزایش یافته و در این شرایط استفاده از ماسک ضروری است، علاوه بر این باید از حضور در جلسات خودداری کرد و واکسیناسیون اقشار مختلف تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم بدون توجه به تبلیغات دشمن، برای واکسیناسیون اقدام کنند اظهار داشت: برخی پزشکان احساس مسئولیت نکرده و ساعتی کار می کنند، در حالی که اکنون مشکل جدی وجود دارد و همه پزشکان باید کمک کنند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول است و پیش بینی مقام معظم رهبری محقق خواهد شد، تصریح کرد: برخی در داخل کشور درخواست جنگ با طالبان را دارند که همین افراد در گذشته مخالف جنگ با داعش بودند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مذاکره برای رفع تحریم انجام می شود و این سخن دولت است که بسیار به جا و موضع دولت در این راستا قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha