سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم از آمادگی این سازمان برای دریافت کمک‌ها و هدایای مردمی در آستانه سال تحصیلی جدید و توزیع آن میان نیازمندان خبر داد.

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به حمایت بهزیستی از جمع کثیری از خانواده‌های معلولین، زنان سرپرست خانوار و مستمندان که دارای فرزندان محصل می‌باشند، اظهار داشت: این سازمان بر اساس رسالت ذاتی خود در حد توان و اعتبارات دولتی در خدمت جامعه هدف می‌باشد، اما با عنایت به گستردگی نیازمندی‌ها و عدم پاسخگوئی اعتبارات دولتی، همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان یاور بهزیستی در این زمینه هستند.

پهلوانی با اشاره به نیازهای مبرم دانش‌آموزان تحت پوشش و احتمال شروع سال تحصیلی به شیوه مجازی یا ترکیبی مهم‌ترین نیاز دانش‌آموزان را تبلت و گوشی برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته با مساعدت خیرین حدود ۹۰ دستگاه گوشی و تبلت جهت دانش‌آموزان استان تهیه و توزیع گردید و امسال هم تعدادی از فرزندان بهزیستی و معلولین و... نیازمند تأمین این اقلام هستند.

مدیرکل بهزیستی قم تأمین کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر موردنیاز را اولویت دیگر این فصل برشمرد و از خیرین و مردم نوع‌دوست استان خواست در آستانه ایام اربعین حسینی نذورات خود را به سمت تأمین نیازهای مددجویان سوق دهند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مراکز بهزیستی به‌صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و جهت واریز مبالغ اهدائی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha