جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تحلیف

حوزه/ بنا به دستور استاندار و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جلسه فوق العاده تحلیف شورای یاسوج برگزار شد، اما به دلیل عدم حضور عطءالله دانشی، عضو منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج، جلسه به حد نصاب نرسیده و تحلیف ناتمام ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد ظهر امروز در جلسه تحلیف شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بنا به دستور استاندار  و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جلسه فوق العاده تحلیف شورای یاسوج برگزار شد، اما به دلیل عدم حضور عطاءالله دانشی، عضو منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج، جلسه به حد نصاب نرسیده و تحلیف ناتمام ماند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این جلسه با توصیه نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بر وحدت و همدلی منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری می توان، بهتر کارها را انجام داد.

احمدی در ادامه به برخی صحبت ها در فضای مجازی و رسانه ها اشاره کرد و افزود: مردم فهیم باید این را بدانند که بعضی در فضای مجازی به جای اینکه در راستای وحدت قلم بزنند، اهداف خودشان را دنبال می‌کنند. مردم رأی دادند و شماها را انتخاب کردند که از حق آنها دفاع کنید.

فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان از دغدغه استاندار و  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برای حل مشکل موجود قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha