پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم همان طور که اعلام شد، در آینده ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در کردستان برای رفع موانع توسعه و پیشرفت استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بیجار، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف در شهرستان بیجار هستیم که این ظرفیت ها می تواند به محور توسعه استان کردستان منتهی شود، بنابراین از مسئولان ارشد استانی انتظار داریم که در بحث توسعه نگاه ویژه ای به شهرستان بیجار داشته باشند و استعدادهای این خطه را به شکوفایی برسانند.

وی ادامه داد: با این وجود باید اذعان کرد که هنوز پتانسیل های والای شهرستان بیجار مورد بهره برداری قرار نگرفته است، به گونه ای که شاهد محرومیت در سطح بیجار و روستاهای این شهرستان هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: باید رفع مشکلات شهری و روستایی در شهرستان بیجار به اولویت نخست مسئولان شهرستانی و استانی کردستان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با وجود روی کار آمدن دولت انقلابی و متعهد سیزدهم امیدواریم که مشکلات مردم هرچه سریعتر برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان عنوان کرد: امیدواریم همان طور که اعلام شد، در آینده ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در کردستان برای رفع موانع توسعه و پیشرفت استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha