پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کلباسی

حوزه/ هم اندیشی اساتید و افتتاحیه سال تحصیلی مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد کلباسی، مسئول شعبه اصفهان مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع)، امروز در اجلاسیه هم اندیشی اساتید این مرکز که در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد در سخنانی گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تخصصی شدن حوزه بوده است که بتوانیم در علم کلام و سایر علوم  متخصص داشته باشیم.

وی افزود: به لطف الهی یکی از شخصیت هایی که در این راستا قدم های مهمی برداشته است، مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) بودند که مرکز تخصص ائمه اطهار(ع) را تاسیس کردند و امروزه مراکز تخصصی در قم و شهرستان ها مشغول فعالیت های علمی خود می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  کلباسی ابراز داشت: این کار تخصصی شدن نیز انحصار بر نمی دارد و تعدد کارها و تلاش ها شاخص ها را بهتر نشان می دهد و ارزش کار را روشن تر می کند.

وی گفت: امسال مجوز مذاهب سطح سه را به ما دادند که توانستیم ۱۲ نفر را پذیرش کنیم، ما ظرفیت های خوبی در اصفهان داریم و از آیت الله فاضل لنکرانی می خواهیم که در گرفتن سایر مجوزها به ما کمک کند تا ان شاء الله بهتر از قبل بتوانیم وظایفمان را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha