جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  سید ضیاء الدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سید جلیل القدر، عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم گردید.

عالم بزرگواری که هر کجا اسلام و قرآن و نظام اسلامی به وجودش نیاز داشت در آنجا حضور می یافت و با اخلاص و تعهد نقش آفرینی می کرد.

خدمات ارزشمند آن مرحوم در دادگاه انقلاب اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در یادها و خاطره ها می ماند و به عنوان ذخیره ای ارزشمند در روز جزا برای او خواهد بود.

اینجانب مصیبت فقدان این عزیز سفر کرده را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، علما و طلاب حوزه های علمیه، رئیس محترم قوه قضائیه و همکاران آن مرحوم، به ویژه خانواده عزادار تسلیت می گویم، روحش شاد و یادش گرامی باد.

سیدضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha