پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مشترک معاونت تهذیب با مرکز خدمات

حوزه/ نشست تعامل و همکاری بین معاونت تهذیب و تربیت حوزه های‌ علمیه با معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست تعامل و همکاری بین معاونت تهذیب و تربیت حوزه های‌علمیه با معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این نشست با حضور حجج اسلام والمسلمین علاییان(معاون فرهنگی و معیشت مرکز خدمات)، فقیهی(مدیر اداره فرهنگی مرکز خدمات)،‌ عالم زاده نوری(معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه) و مدیران معاونت تهذیب  در سالن اجتماعات معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار شد.

 در این نشست در خصوص امور تهذیبی، تربیتی و مسائل مربوط به طلاب و فضلای حوزه های علمیه بحث و بررسی قرار گرفت که منجر به تنظیم تفاهم نامه همکاری در موضوعات متعددی شد.

همکاری معاونت تهذیب و معاونت معیشت مرکز خدمات در اجرای کارگاه‌های ازدواج با قرارداد مشخص، عضویت مدیر مراکز خدمات استانی، در دارالقرآن استان و ابلاغ آن از سوی هر دو مرکز به استان‌ها، تنظیم سیر مطالعاتی در موضوعات تهذیبی و اجرای مسابقات کتابخوانی هدفمند، تشکیل بیست خانه قرآنی فعال در مجتمع‌های طلبگی پردیسان طی دو ماه، زمینه سازی برای همکاری مدارس قرآنی در اجرای کارگاه‌های قرآنی برای خانواده‌ها، اجرای جشنواره اخلاق بین طلاب و خانواده‌ها برای تولید آثار هنری با استفاده از بانک اطلاعات دروس اخلاق از مهمترین موضوعات و مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha