جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاق

مسوول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان گفت: با تلاش مشاوران خادمیار رضوی از طلاق یک زوج جوان که مدت‌ها درگیری و نزاع داشتند و راضی به صلح و صلاح نبودند، جلوگیری شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری  حوزه  در کاشان، دکتر سمیه عبدالهی نجات، در جمع خبرنگاران گفت: اختلاف‌ و مشاجره این زن و شوهر جوان ۳۶ و ۳۸ ساله که یک فرزند سه ساله نیز دارند به‌دلیل درگیری بر سر مسائل اقتصادی و معیشتی و بیکاری مرد  بود.
مسئول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان با اشاره به اینکه بانوی خانه به‌دلیل ناسزاهای شوهر و ندادن نفقه محل زندگی را ترک و درخواست طلاق از طریق مقام قضایی داده بود، افزود: وی از محضر دادگاه حتی برای دریافت نفقه، پرداخت دیه و زد و خورد پیش آمده درخواست کرده و حاضر به صلح و برگشت به خانه نبود و پس از برگزاری چند جلسه دادگاه فقط درخواست طلاق و دریافت دیون خود را داشت.
 بانوی مشاور خادمیار رضوی تصریح کرد: مشاوران خادمیار رضوی در کاشان با نشست‌های بسیاری که با زن و شوهر و حتی خانواده‌های آنها از طریق رابطان خود داشتند توانستند همسر مرد را متقاعد به صلح و صلاح و برگشت به زندگی کنند.
عبداللهی نجات یادآورشد: این بانوی با گذشت که حتی خود نیز بار زندگی و معیشت خانه را به‌دوش می‌کشد و شاغل است، تحت تاثیر سخنان مشاوران رضوی و توجیه شرایط خانوادگی وی و حتی تبیین وضعیت فرزند خردسال آنها پس از طلاق، حاضر شد حتی بدون گرفتن دیه به کانون گرم خانواده برگردد و با همسر خود آشتی کند.
وی خاطر نشان کرد: مشاوران رضوی و رابطان برقراری صلح و صلاح علاوه بر مجاب کردن زن و شوهر برای ادامه زندگی، از همسر این زن نیز تعهد گرفتند که رفتارهای گذشته را در کانون خانواده تکرار نکند و به دنبال پذیرش تعهد و مسئولیت خود در امر تامین معاش و مخارج زندگی زن و فرزند خود تلاش و کوشش کند تا موجب نارضایتی و اذیت و آزار خانواده خود نشود.
مسئول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان با اشاره به فعالیت ۱۲ مشاور در پایگاه مشاوره این کانون، گفت: مشاوره فرزندآوری طرح شمیم رضوی، افزایش جمعیت و برنامه‌های رادیویی مشاوره مامایی از دیگر طرح‌های اجرا شده در این کانون خدمت رضوی است.
گفتنی است، ۴۰۰ خادمیار ثبت شده در سامانه خادمیاران رضوی در کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کاشان فعالیت دارند.
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha