شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب شاهد

حوزه/ مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان با حضور معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صبح امروز اعضای مجمع طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در این جلسه عنوان کرد: در مجموع اگر برنامه ها چینش بشود قابلیت اجرا در حوزه علمیه و بنیاد شهید استان خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه خواهران، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان و بنیاد شهید استان برای تحقق مصوبات و اهداف لازم است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: سعی شود در هر جلسه مطالبات اولویت بندی شود و طبق اولویت برای هر ماه یک خواسته و پیشنهاد مشخص تا این امر محقق شود.

در این دیدار اعضای مجمع بر تکریم و خدمت هر چه بیشتر به خانواده شهدا، ایثارگر و جانبازان حوزه علمیه اصفهان تاکید کردند.

همچنین برخی از اعضا به بیان پیشنهادات خود پیرامون ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان همچون معرفی فرزندان به موسسات آموزش اشتغال جهت رفع معضل بیکاری  فرزندان خانواده شهدا اشاره کرند.

تلاش برای صدور مدرک روحانیون جانباز بالای ۵۰ درصد حوزه علمیه اصفهان که سن ۵۰ سال بیشتر دارند از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیگر عضو مجمع بر بازخوانی مصوبات گذشته و تعیین سیر اجرایی آن و مشخص شدن مسئولین هر مطالبه و پیگیری تا حصول نتیجه تاکید داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha