جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری

حوزه/ حجت الاسلام عرب انصاری گفت: تمام تلاش سازمان بازرسی این است که اجازه ندهیم که روحیه شجاعت در مدیران از بین برود و در مقابل به دنبال آن هستیم که مدیران و مسئولان فاسد را سریعاً شناسایی و برخوردهای لازم و قانونی را با آنان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری؛ معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور امروز با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار اظهار داشت: نگاه و توجه اصلی سازمان نظارت و بازرسی به سمت مسائل کلان و اساسی در کشور است، مسایلی که این روزها برای مردم مشکلات اقتصادی فراوانی به وجود آورده است.

حجت الاسلام عرب انصاری ادامه داد: برای حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور، به دستور سازمان بازرسی کشور، سازمان گمرکات کشور اقدام به آزادسازی بخشی از کالاهای اساسی دپو شده کرد.

وی ادامه داد: تمام تلاش سازمان بازرسی این است که اجازه ندهیم که روحیه شجاعت در مدیران از بین برود و در مقابل به دنبال آن هستیم که مدیران و مسئولان فاسد را سریعاً شناسایی  و برخوردهای لازم و قانونی با آنان داشته باشیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در سخنانی گفت: در سفرهایی که به شهرهای مختلف استان  کردستان در این مدت داشته ام، مشکلات بسیاری شناسایی شده که در آخرین سفر به بیجار مردم این شهرستان از مشکلات آب گله مند بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر مشکلات در کشور وجود دارد بخش اعظمی از عوامل این وضعیت را باید منفعل بودن مسئولان دانست و این مهم باید مورد توجه و رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha